До переліку аукціонів
Прийняття заяв на участь
Взяти учаcть
Продаж за регламентом (голландський аукціон)

Зерно пшениці мякої, рік врожаю 2025 за своїми показниками якості не відповідає вимогам 4 класу ДСТУ 3768:2019 «Пшениця. Технічні умови» по показнику "Сажкове зерно"

Прийняття заяв на участь

Початкова ціна продажу
з урахуванням ПДВ
395 680.00 грн
Зерно пшениці мякої, рік врожаю 2025 за своїми показниками якості не відповідає вимогам 4 класу ДСТУ 3768:2019 «Пшениця. Технічні умови» по показнику "Сажкове зерно", адже в ньому виявлено забрудненість поверхні зерен спорами сажки (3,8x104). Оскільки зерно пшениці не відповідає вимогам вищезазначеного ДСТУ не може використовуватись у продовольчих чи кормових цілях, можливе використання у технічних цілях. У разі необхідності надамо картки лабораторного дослідження зерна Загальна кількість – 49.46 т., стартова ціна за т. з ПДВ - 8 000.00 грн/т. Базис поставки EXW - Комунальне підприємство «Комбінат харчування учнів» : 32300, м. Кам’янець-Подільський, адреса вул. Ярослава Мудрого, 109
Електронний аукціон відбудеться 13 лист. 2025 р., 09:50:00
Період подання заяв на участь та формування рахунків в аукціоні: 4 лист. 2025 р., 19:55:2113 лист. 2025 р., 16:35:00
Ідентифікатор аукціону
BSD001-UA-20251104-98652
Дата публікації процедури
4 лист. 2025 р., 19:55:21
Остання дата зміни процедури
4 лист. 2025 р., 19:55:21
Номер лота
1
Стартова ціна лота
395 680.00 грн
Розмір гарантійного внеску, грн
19 784.00 грн
Розмір кроку аукціону
3 956.80 грн
Реєстраційний внесок
510.00 грн
Лоти виставляються
1
Майно, що швидко псується
Ні
Ідентифікатор майданчика
smarttender.biz
Посилання на процедуру в ЦБД
Загальна інформація про процедуру
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду обʼєкта
Комунальне підприємство «Комбінат харчування учнів» : 32300, м. Кам’янець-Подільський, адреса вул. Ярослава Мудрого, 109
Додаткові відомості
Покупець здійснює 100% попередню оплату за партію Товару з урахуванням ПДВ протягом 1 (одного) банківського дня з дати отримання від Постачальника рахунку-фактури. - довідка в довільній формі, на своєму бланку за підписом директора/керівника контрагента та головного бухгалтера (якщо він передбачений на підприємстві), в якій потрібно вказати свої реквізити, а саме: юридичну адресу та фактичне місце знаходження, номери телефонів, розрахункові рахунки, а також копії наступних документів (засвідчені підписом та надписом – «Згідно з оригіналом» директора/керівника або уповноваженої особи контрагента та відбитком печатки контрагента, із зазначенням дати засвідчення посади та ПІБ); - копії сторінок Статуту, а саме: титульну та останню сторінки, сторінку на якій зазначено юридичну адресу, сторінку з повним найменуванням, сторінку з повноваженням директора/керівника, сторінку з інформацією про всіх учасників, сторінку з повноваженнями вищого органу управління на підприємстві; У разі наявності у підприємства Модельного статуту, форма якого затверджена Постановою КМУ від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надаються підтверджуючі документи (рішення засновників) щодо діяльності підприємства на підставі Модельного статуту; - копії паспортів директора або підписанта договору; - довідка з банку про відкриття рахунку, на довідці повинні бути зазначені номер і дата; - фінансова звітність (форма №1 (баланс), форма № 2 (звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) за останній звітний період; - лист за підписом директора контрагента щодо наявності/відсутності зв'язків з державою-агресором та/або іноземними державами зони ризику, які визначені Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 21.02.2023 № 181 або іншим нормативно-правовим документом, та наявність/відсутність прямого чи опосередкованого контролю над контрагентом громадянами та/або юридичними особами, місцем реєстрації яких є іноземна держава зони ризику. - лист за підписом директора контрагента, що контрагент не належить до юридичних осіб кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), якої є російська федерація, громадянин російської федерації або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства російської федерації - Анкета - Фактична адреса ( куди відправляти договір та спец.)
На фінальну суму нараховується ПДВ
Ні
Розмір кроку аукціону
Кількість кроків
15
Відсоток зниження, %
1
Розмір кроку голландського раунду, грн
3956.80 UAH
Склад лоту
Актив
Опис обʼєкта
Зерно пшениці мякої, рік врожаю 2025 за своїми показниками якості не відповідає вимогам 4 класу ДСТУ 3768:2019 «Пшениця. Технічні умови» по показнику "Сажкове зерно", адже в ньому виявлено забрудненість поверхні зерен спорами сажки (3,8x104). Оскільки зерно пшениці не відповідає вимогам вищезазначеного ДСТУ не може використовуватись у продовольчих чи кормових цілях, можливе використання у технічних цілях. У разі необхідності надамо картки лабораторного дослідження зерна Загальна кількість – 49.46 т., стартова ціна за т. з ПДВ - 8 000.00 грн/т. Базис поставки EXW - Комунальне підприємство «Комбінат харчування учнів» : 32300, м. Кам’янець-Подільський, адреса вул. Ярослава Мудрого, 109
Кількість одиниць
49,4600 тони
Класифікація згідно CAV
03211100-4 - Пшениця
Адреса місцезнаходження майна
Країна
Україна
Область
Хмельницька область
Населений пункт
Кам'янець-Подільський
Адреса
вул. Ярослава Мудрого, 109
Поштовий індекс
32300
Інформація щодо реєстрації
Стан державної реєстрації об'єкту
Реєстрація не вимагається

Географічні координати розташування

Замовник аукціону
Повна юридична назва організації
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КОМБІНАТ ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ"
Ідентифікатори організації або особи
Адреса організації
32300 Україна Хмельницька область Кам'янець-Подільський ВУЛИЦЯ Ярослава Мудрого 109
ПІБ
Дмитро Дідик
Номер телефону
+380979901405
Адреса електронної пошти
KOMBHARCH10@GMAIL.COM
Документи
Назва документу
Тип документу
Технічні специфікації
Дата завантаження
4 лист. 2025 р., 19:55:21


Назва документу
Тип документу
Типова форма договору
Дата завантаження
4 лист. 2025 р., 19:55:21


Дати та термiни
Період запитань
з 04.11.2025 19:55 до 12.11.2025 18:00
Період відповідей
з 04.11.2025 19:55 до 12.11.2025 18:00
Період подання заяви на участь в аукціоні
з 04.11.2025 19:55 до 13.11.2025 16:35
Період редагування
з 04.11.2025 19:55 до 07.11.2025 18:00
Період аукціону
з 13.11.2025 09:50