Національна Електронна Біржа оновила фірмовий стиль і сайт


Національна Електронна Біржа (НЕБ) оновила фірмовий стиль, логотип, а також запустила новий корпоративний сайт.

 

«Ми дбаємо про вас, наші дорогі клієнти, саме тому, приймаючи рішення про ребрендинг, головним завданням для нас було зробити вашу присутність на нашому сайті комфортним, зручним і максимально орієнтованим на рішення вашої бізнес потреби», - зауважила керуюча партнерка НЕБ Євгенія Божко.

 

Вона додала, що за сім років роботи на українському ринку онлайн аукціонів НЕБ багато досяг, зокрема, став майданчиком No1 в системі ProZorro.Продажі, продав готель «Дніпро» за рекордні 1,1 млрд грн та «Київпассервіс» за 230 млн грн, але це не привід зупинятися, а, скоріше, навпаки це привід рухатися вперед.

 

«На найближчі п'ять років у нашої команди амбітні плани, а ребрендинг - перший крок до нових висот розвитку бізнесу», - додала Євгенія Божко.

 

Наразі логотип скорочений до звичної для ринку абревіатури НЕБ. Також запущено новий корпоративний сайт, який став більш сучасним і зрозумілим для користувачів. Під кожен напрям діяльності компанії створений окремий розділ-лендінг. Це допоможе клієнтам компанії ще швидше шукати й знаходити необхідну інформацію про лоти та послуги, а відповідно, швидше досягати кінцевої мети - покупки бажаного об'єкта.

 

«Тепер це не просто сайт з інформацією від третьої особи, з клієнтами безпосередньо спілкуватимуться онлайн реальні люди – менеджери компанії», - додала Євгенія Божко.

 

Це перший ребрендинг компанії з моменту виходу НЕБ на ринок. Процес змін фірмової айдентикибув запущений у 2020. Основним завданням було зберегти спадкоємність, але зробити це з урахуванням сучасних трендів. Поєднання двох динамічних сфер в логотипі з невеликою асиметрією дає гнучкість і гармонію, а також показує вектор розвитку і відкритість.

 

Довідка про компанію:

НЕБ здійснює діяльність на українському ринку з 2014 року, має значний досвід роботи з електронними торгами та є лідером продажів у багатьох електронних системах. Компанія надає комплексні послуги від підбору об'єкта, його вивчення до планування стратегії участі в аукціоні. За роки своєї роботи реалізував близько 4 тис. Об'єктів державної та комунальної власності на загальну суму понад 4,27 млрд грн, з них 357 об'єктів малої приватизації вартістю 2,25 млрд грн або 39% від загального обсягу продажів таких об'єктів в цілому на ринку.

Серед найбільш визначних досягнень НЕБ

- продаж готелю «Дніпро» за рекордну суму 1,1 млрд грн і АТ «Київпассервіс» за 230 млн грн.